Tuesday, December 10, 2013

rinduu~~~

hmmmm~~

kan best kalau mak dgn abah ade kat sini,
walaupun aku tak pandai nak tunjuk kasih sayang aku kat dorang,
aku tetap sayangkan dorg,
dorang je laaa yg aku ada sekarang,
disaat aku dibuang mcm sampah,
dorang selalu dtg membela aku,

kalau nak diikutkan..
da byk kali sgt aku kecik kan hati dorg,

mak abah....

ikaa mintak maaf...
ikaa tak pandai jadi anak yg baik...
ikaa selalu tak dengar ckp..

ape yang jadi kat ikaa sekarang mungkin akibatnye..
mungkin ikaa tak pandai cerita masalah ikaa kat mak ngn abah..
ikaa tak pandai membodek n mengadu mcm akk2 yg len..
tapi ikaa sayang mak dgn abah..
kalau boleh ikaa nak selalu de dgn mak dgn abah..
tapi ikaa nak berdikari sendiri...


ikaaa mintakk maaf...

ikaa rindu mak abah

No comments:

Post a Comment